Refleksja i metapoznanie pomagają uczniom w samoregulacji
Chociaż na dłuższą metę rozproszenie uwagi uczniów w Twoim domu może być dodatkową przeszkodą, zachęcanie uczniów do refleksji pomaga im regulować i oceniać. Zavacki, który ostatnio uczy hybrydy, niedawno dodał pytania refleksyjne do cotygodniowych opowieści uczniów. Ta odrobina metapoznania stała się niesamowicie przydatna w przekonaniu ich, by byli bardziej introspekcyjni, a także próbowali nowych podejść.
W najnowszej witrynie internetowej Laura Ansteatt, kierownik zespołu Frameworks, opowiada, że odkryła quizy postaci, które są bardzo popularne wśród studentów, ponieważ lubią opanowywać znacznie więcej samodzielnie i ze swoimi przyjaciółmi. Co ciekawe, niektórzy uczniowie zaczęli zadawać pytania bez względu na to, czy zostali umieszczeni w odpowiedniej kategorii, badając różne mocne strony i wyzwania każdego rodzaju osobowości.
Skorzystała z tej okazji, aby wyjaśnić, jak niezależnie od wieku i doświadczenia życiowego, refleksja nad naszymi spersonalizowanymi problemami jest zwykle trudna, ale samoświadomość będzie początkową fazą poznania siebie, odkrywania i zwiększania.
„Kiedy będziemy mogli łatwo zdać sobie sprawę z naszych mocnych stron i wyzwań, odkryjemy, jak najlepiej wykorzystać te cechy” - wyjaśniła uczniom. „Ta samoświadomość może również skutkować możliwymi próbami radzenia sobie z sobą i tym, co postrzegamy jako słabości”.
W rzeczywistości podejście edukacyjne w Yale Center for Emotional Intelligence używa akronimu RULER, co oznacza, że jesteśmy gotowi rozpoznać, zrozumieć, nazwać, wyrazić i regulować nasze uczucia, opisuje Cipriano. hong kong universities
Skoncentruj się na przywództwie
Modelowanie zachowań studentów jest zwykle kluczową częścią ich taktyki, wyjaśnij, że zarówno Zavacki, jak i Reed.
Właśnie w tym celu funkcja serca Yale skupia się na społeczno-emocjonalnym odkrywaniu dorosłych z domu wraz z wychowawcami, ponieważ są oni współtwórcami informacji w tym naturalnym środowisku, zauważa Cipriano. dynamic classroom< / p>
Podkreśla, że praca nie kończy się na wykładowcach, stwierdzając: „Ważne jest, aby kierownictwo zajęło stanowisko w opanowaniu społeczno-emocjonalnym, ponieważ wszystko, co jest z pewnością ważne z prowadzeniem w dół, a nie tylko oddolnie”.
Zwraca uwagę, że aby oczekiwano podniesienia kompetencji społeczno-emocjonalnych przez studentów, przywództwo powinno skupiać się na dobrostanie psychospołecznym i dobrym samopoczuciu pracowników akademickich, aby naprawdę czuli, że są dostępni. nauczyć go. Aby tak się stało, naturalnie musisz skoncentrować się na liderach i ich psychospołecznym samopoczuciu i dobrym samopoczuciu.
„W przeciwnym razie staje się to po prostu dodatkowym punktem, który nie jest przestrzegany i jest to ostateczna antyteza tego, co osoby z przedmiotu SEL chcą, aby wydarzyło się podczas nauki społeczno-emocjonalnej.”
Komentarze